Sunday 2 August 2009

paid to Izzy and Mejah.


















Nama :
Mohd Zamri bin Azmi

Nama Pangilan : zam, zamzam.

Tarikh lahir : 21/01/1988

tempat lahir : Hospital Besar Batu Pahat, Johor.

Status : status ape ni Mejah! (kata2 cik Izzy digunakan)

Hobi : Saya suka membaca. Poyo kan saya?...

Makanan kegemaran : Saya suka rendang.

Minuman kegemaran : Apa-apa pun boleh.

Cita- cita : Dahulunya saya bercita-cita hendak menjadi seorang jurutera. Akan tetapi, atas sebab-sebab tertentu yang tidak dapat dielakkan, saya sedang berusaha untuk menyempurnakan ijazah pendidikan saya didalam TESOL.

pengalaman buruk : Saya pernah hilang kasut North star disekolah ketika berusia 8 tahun. Sedih tau. Mak sangat marah pada masa tu.

Pengalaman manis : banyak.

Perkara yang disukai : Apa-apa sahaja yang boleh menghiburkan hati saya.

Perkara yang tak disukai : Susah ni.

adakah anda berpuas hati dengan apa yang anda ada? : Ya saya. Saya bersyukur dgn apa yang saya ada. Walaupun banyak kekurangannya, tapi Insya-Allah pasti akan ada hikmahnya.

Harapan : Saya berharap... ntahlah.


p.s.: Saya rasa saya terlalu banyak menggunakan ayat-ayat skema yang menyebabkan diri saya ini berbaur ala-ala poyo. Maafkan saya kepada semua pembaca. =). Tetapi, sebelum itu, saya mahu meng'tag' beberapa orang sahabat saya. Antaranya ialah Khirol, Syikin bersama kekasihnya Adzuan, Ili, Irrina dan yang terakhir sekali Zaty (Semoga anda cepat sehat)

3 comments:

anjut said...

ok sudah berbayar.tapi x der baki tau!hahaha! terima kasih encik zam.

The Z A M said...

sama-sama. gembira dapat berurusniaga dgn anda. Datang lagi ya. haha...

-zaty baharin- said...

aww..tq2.. nnti i wat..esok ke.. coz br post br td..hoho =p